Mijn Blog

11-09-2013 00:00

Het is weer even geleden dat ik geschreven heb. Afgelopen zaterdag middag zijn we er nog even uit geweest. Naar Maastricht, lekker wat gegeten en een paar nieuwe outfits aangeschaft en zelfs 'savonds nog naar de film geweest. Maar zondag helaas weer rustiger aan moeten doen. En maandag was echt een ramp dag! Heb alleen maar hoofdpijn gehad. Ik heb normaal nooit hoofdpijn maar dit was gewoon niet uit te houden! Steken in mn slaap, en mn oogkassen. Was nog te beroerd om te praten. 'smiddags werd ik per toeval gebeld door het ziekenhuis. De casemanagers wou zich even voorstellen en wou graag even weten hoe het met me was. Nou behoorlijk K wist ik haar te vertellen. Gelukkig mocht ik verder gaan met de paracetamol waarvan ik er op dat moment al zeker 6 naar binnen had gewerkt. Maar met een maximum van 8.  Ook besprak ik de krampen in mn tong en dit bleek idd een bijwerking te zijn van de slijmvliezen. Hier konden ze helaas niet veel aan doen, wel was het belangrijk als het echt niet meer ging met hun te bellen want eten was nu heel belangrijk.

Gelukkig ging het gisteren een heel stuk beter en ben ik ook een paar uur gaan werken. Was super fijn om iedereen weer even gezien te hebben, maar ik merkte wel dat ik moeite had om me te concentreren, dus na 2 uurtjes ben ik weer huiswaarts gegaan. In de avond voelde ik me helaas weer wat minder en had ik een temperatuur van 38 graden, dus vervolgens ben ik maar ieder uur gaan temperaturen omdat ik met bij 38,5 meteen bij het ziekenhuis moest melden. Gelukkig is hij daarna onder de 38 gebleven en ben ik op tijd gaan slapen. Helaas lukte dit niet en heb ik weer bijna ieder uur van de klok gezien. Gek wordt ik daar van! Merkte afgelopen nacht ook dat er veel in me borrelt. Was ff boos en verdrietig op de hele wereld. Uiteindelijk wel in slaap gevallen en vanmorgen gelukkig fit genoeg om weer een paar uur te gaan werken. Op het werk mn plaats vervangster ontmoet, een leuke dame die het volgens mij wel allemaal snel onder de knie zal krijgen. Dat geeft mij ook een rustiger gevoel.