Mijn Blog

07-09-2013 10:36

Bah, ik voel me vanaf donderdag avond al niet lekker. Ik krijg iedere dag meer kwaaltjes er bij. Het meest vervelende wat ik op dit moment ervaar is dat mijn kaken pijn doen als ik aan het kauwen ben en zodra ik iets doorslik schiet mijn tong in een kramp. Dat maakt het eten niet echt leuk. Maar goed, ik probeer wel te eten, dan maar wat langzamer, maar ik moet blijven eten om op kracht te blijven. Ik heb ook al vanaf dat ik de Prednison neem niet echt lekker kunnen slapen. Dus gister avond maar een slaaptablet genomen. Daardoor wel lekker kunnen slapen maar nu dus zo duf als een konijn. Misschien als dadelijk de prednison weer zn werk doet komt dat wel weer goed. 

We zouden vandaag eigenlijk naar Groningen gaan, maar we hebben besloten om niet te gaan. De rit van 3 uur is toch net iets te ver, en stel ik voel me dan ook niet echt lekker dan kunnen we alleen wat op de hotelkamer zitten en dat schiet ook niet echt op. Dus eens kijken hoe ik me dadelijk voel en dan proberen om wel iets te ondernemen. Misschien vanmiddag ergens lunchen en vanavond naar de bios. Ik vind het moeilijk om van moment tot moment te leven en me er maar bij neer te leggen dat mijn lichaam nu even niet maar dat kan dan wat het eerst kon. Ik probeer me dan wel op te trekken aan de gedachte dat ik me in het voorjaar van 2014 weer een heel ander mens zal voelen.  Dus ik ga me nu maar eens douchen en verzorgen en dan kijken wat de dag ons brengt.

Fijne dag lieve mensen x