Mijn Blog

04-09-2013 13:02

Vanmorgen opgestaan met een grieperig gevoel. Spierpijn, moe, rillerig..... pfff was niet leuk. Ben maar even met een dekentje op de bank gekropen en gaan slapen en dat heeft me wel goed gedaan. Ik heb me daarna gestort op de fruitmand want ik weet dat mijn lichaam daar altijd een enorme energie boost van krijgt. Dus de mango, appels, druiven, pruimen, en wortels in de sapcentrifuge gedaan met als resultaat een halve liter vol met vitamine, en energie. Dat doet een mens goed! Ik heb meteen de groene klapper van de oncologie er bij gepakt want zei willen weten welke bijwerkingen je krijgt. Dus heb een lijstje gemaakt en dit netjes toegevoegd. Vervolgens heb ik gebeld naar het hotel waar we eigenlijk nu zaterdag naar toe zouden gaan. Lekker naar Groningen en van daaruit wadlopen. Dat staat al zo lang op mijn programma maar ik zal het helaas ook dit keer aan me voorbij moeten laten gaan. Mentaal kan ik het wel aan maar mn lichaam begint me al behoorlijk in de steek te laten. Moe moe moe.... bah, lijk wel een oude vrouw. Ik ben trouwens ook even de kalender gaan bijwerken met de chemo's die ik nog ga krijgen. En als alles volgens planning gaat dan heb ik eind januari mijn laatste! Ik had eigenlijk gedacht dat het pas in maart zou worden afgerond, dus dat was een aangename verrassing. Ik lees wel veel over mensen die erna nog erg moe zijn en zelfs niet meer op het oude niveau terug komen. Nou, dat gaat mij dus NIET gebeuren! Ik heb al een afspraak gepland met een homeopaat die heel veel ervaring heeft met het ontgiften van het lichaam tijdens en na een chemo kuur. En ik heb ook al informatie gevraagd over de cursus herstel en balans die wordt gegeven na de laatste chemo om je mentaal en fysiek weer krachtig te maken. Mijn doel is om volledig te herstellen en ook het hardlopen in het voorjaar van 2014 weer op te pakken. Ik moet ook zeggen dat ik heel erg blij ben met de lieve reacties die ik krijg via Facebook, Whats app, mail en via mijn gastenboek hier op de site. Ik krijg hier zo ontzettend veel positieve energie van. Ik weet zeker dat dit ook bijdraagt aan mijn genezingsproces! Dus ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Heeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie steun! 

Ik heb overigens mijn site al een beetje aangepast. Bij het tabje "wat is Non-Hodgkin" heb ik een submap toegevoegd met hierin de vorm van de Non-Hodgkin die ik heb.  In de loop van de tijd zal ik zowiezo mn site uitbreiden omdat ik het ook belangrijk vind dat lotgenoten (die net zoals mij heel veel surfen op het internet omdat ze zoveel vragen hebben) makkelijk hun informatie kunnen verzamelen. Ik ben lid van een lotgenoten forum op https://www.lymfklierkanker.nl en werd benaderd met de vraag of ze een link naar mijn website/blog bij hun op de website mogen zetten. Dat vond super, want op die manier kan ik nog meer mensen bereiken. Ik ga me weer eens een overheerlijk sapje inschenken en eens voorzichtig achterom in de schaduw zitten. Ik wens julie een hele fijne dag lieve mensen x