Mijn Blog

15-01-2014 12:45

Boh, de afgelopen week was echt heftig. Eerst echt ziek geweest van de chemo, en daarna "ziek"geweest van de behandeling van de natuurgeneeskundige. Het was wel voor een goed doel, om eindelijk die gifstoffen uit mn lichaam te krijgen. Dus had ze mijn stoelgang goed aan de gang gezet. En pffff dat heeft gewerkt... nog.... Maar ja, ik voel me er nu wel weer goed bij. 

Het was zowiezo weer erg fijn om de bodyscan te krijgen en te zien hoe goed mijn lichaam vooruit is gegaan. Toen ik voor de 1e keer bij Marja kwam was duidelijk te zien dat mijn lichaam ziek was. Veel punten stonden op rood en oranje. Ook mijn lymfesysteem. En nu stond mijn hele lymfesysteem op groen! Ze heeft ook nog gekeken of er afvalstoffen aanwezig waren die door kankercellen worden geproduceerd, maar hier was niets van terug te vinden. Dus dat is een heel goed tekeken. Dat zou ook verklaren waarom ik nu zo ziek ben geweest van de chemo. Hoe minder kanker, hoe meer je je lichaam "vergiftigd" met de chemo en hoe zieker je dus erna bent. Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat er geen kanker meer aanwezig is. Daarom heb ik ook even getwijfeld of ik wel die 8ste chemo moest doen. Ik wou niet meer ziek worden.... Maar aan de andere kant zou ik het mezelf niet vergeven als er straks op de CT scan blijkt dat er toch nog iets zit en ik zou niet al mijn chemo's ondergaan hebben. 

Dus de 28e nog 1 keer de chemo ondergaan, nog 1 keer heel ziek worden, maar daarna alleen maar beter en beter worden. Marja heeft ervoor gezorgd dat ik al een ongiftingskuur voor mijn lever en nieren in huis heb. Hier begin ik op 1 maart mee. Dan is het hele proces achter de rug en kan ik beginnen aan mijn herstel. Het kan mij niet snel genoeg gaan ;-)