Mijn Blog

09-01-2014 14:39

Eergisteren mijn 7e chemo gehad. Ik voelde me al bij het lopen van het infuus, misselijker en misselijker worden. Het lijkt wel alsof mijn lichaam steeds meer protesteert tegen dit gif. Maar goed, ik moet er toch doorheen. Gisteren de hele dag niks waard geweest. Brian is voor me naar de apotheek gegaan maar helaas waren de anti misselijkheidstabletten nog niet binnen. Die heb ik vandaag opgehaald. In verhouding tot gisteren gaat het iets beter vandaag, en als dadelijk de tabletten hun werk gaan doen dan zal het wel weer de goede kant op gaan. Op naar de grijze en witte weken! En op naar de laatste chemo. De 28e is het zover! En dan midden februari krijg ik de scan om te zien of ik "schoon" ben. Dus fingers crossed! Ik ben er zooooo aan toe om mijn leven weer op te pakken. Niet weer iedere keer opkijken naar het moment dat je weer een nieuwe chemo moet doorgaan. Gewoon wakker worden 's morgens, en je goed voelen, weer onder de mensen zijn, je weer mens voelen. Ja, dat is wat ik wil.