Mijn Blog

03-12-2013 16:01

Sinds mn vorige chemo ben ik gelukkig niet meer zo misselijk als dat ik altijd was. En met de nieuwe slaaptabletten slaap ik erg goed en voel me door de dag heen enigzins uitgerust. Dus vandaag de stoute schoenen aangetrokken en de fiets uit het tuinhuis gehaald. Ik ging een stuk fietsen, dat zou me vast wel lukken! 

De eerste meters gingen goed, maar toen ging het iets berg op.... Mijn god! Waar was mijn conditie??? Gewoon een stukje fietsen?? Zo moeilijk kon dat toch niet zijn?? Bah, wat was ik aan het balen! Voelde me een oude vrouw.....pfff dat mn conditie zoooooo slecht was, dat had ik eigenlijk niet verwacht... vooral omdat ik me redelijk goed voelde.... Zo zie je maar weer dat je je toch kunt vergissen. Maar goed, ik heb maar tegen mezelf gezegd dat het niet anders is, en dat ik die 10 minuten toch maar weer mooi volgehouden heb. Dus toch wel een beetje trots op mezelf....