Mijn Blog

04-11-2013 12:53

Omdat ik niet iedere keer in herhaling wilde vallen ivm mijn bijwerkingen ben ik even niet actief geweest met bloggen. Op zich heb ik me door deze periode redelijk heen geslagen. Dadelijk ga ik alweer naar het ziekenhuis voor mn bloedtest. Kijken of de bloedwaardes okay zijn zodat ik morgen mn 4e chemo krijg. Ik mag me ook even melden bij de röntgen afdeling om daar een goedje af te halen dat ik mag drinken voordat ik mn CT scan krijg. Die staat gepland op de 19e november. De maandag er na krijg ik te horen hoe ik er voor sta dus dat is weer allemaal erg spannend.

Helaas ook afgelopen weekend flinke ruzie gehad met mn zoon. Die zit nu volop in de pubertijd, en alles wat mama doet is niet goed. Om gek van te worden. Hij heeft zelfs aangegeven dat we uit zijn leven mochten verdwijnen en nog veel meer andere nare en brutale dingen. Pffff op die "uitflip momenten" zit ik nu echt niet op te wachten. Hij is deze week bij zijn vader dus dan kunnen we allemaal afkoelen. Maar ja, leuk is anders. 

Gelukkig zijn we zaterdag avond nog gezellig met vrienden gaan wokken bij de nieuwe wok in Kerkrade. Was erg lekker maar ook erg druk. Maar heerlijk om er even uit te zijn. We zijn op tijd gegaan, en om 22:30 uur waren we weer thuis en heb ik daarna ook weer eens heel erg goed geslapen. 

Ik heb na de 3e kuur gemerkt dat de chemo er meer inhakte dan na de 1e en 2e kuur. Dus van de ene kant kijk ik totaal niet uit naar morgen. Wat zal me nu weer staan te wachten qua bijwerkingen.... Maar gelukkig is het dan mn 4e en zit ik op de helft. Ik kan nu al niet wachten tot ik staks kan revalideren!

Zo, en nu snel er vandoor... op naar het Atrium Medisch Centrum!

Fijne dag lieve mensen. :-)