Mijn Blog

23-10-2013 09:54

Om 7:30 vanmorgen stonden de werkmannen van Weller voor de deur. Er zit een storing in ons stroom circuit. Als we de tv aan hebben en we maken het ganglicht uit of aan dan valt de tv uit. Ze zijn het komen onderzoeken en nu blijkt dat de hoofdaansluiting zich onder het schrootjes plafond bevind. Dus deze moest gesloopt worden en dan kon de electricien aan de slag. Het plafond is er inmiddels al uit maar de electricien moet morgen terug komen omdat hij nu niet bij de desbetreffende stopcontacten kan omdat er teveel mensen aan't werken zijn. 

Pffff wat een gedoe... veel geboor en gehamer. Maar oke, ik krijg er een mooi plafond voor terug. Wist niet dat mensen over de vloer hebben zo vermoeiend kon zijn. Dus hopelijk zijn ze een beetje op tijd klaar en kan ik even gaan liggen. 

Ik ben trouwens al helemaal gewend aan mn kale hoofdje en het dragen van het haarwerk. Het is echt ideaal. Het scheelt me zo enorm veel tijd! Ik heb ook een voor en na foto geplaatst op een forum en het is super hoeveel positieve reacties ik daarop krijg. Wat al helemaal leuk is, is dat er vrouwen zijn die op hetzelfde punt staan. En er ook enorm tegen op zien, en dat ze zich door het zien van mijn foto juist aangemoedigd voelen om het ook te doen. Dat vind ik echt heel erg fijn om te horen. Zo kan ik toch nog wat betekenen voor de mensen om me heen.