Mijn Blog

20-10-2013 18:15

Afgelopen vrijdag is mn misselijkheid eindelijk minder geworden. Tegen het avond eten kreeg ik enorm veel zin in een biefstuk met champignons en uien. Dus Marc is naar de slager gegaan en terug gekomen met 2 heerlijke malse biefstukjes. Boh, wat heb ik genoten hiervan. En moet zeggen dat daarna mn misselijkheid zo goed als weg was. Wat een genot!

Gisternacht zonder slaaptablet gaan slapen en ik moet zeggen dat ik best goed geslapen heb. Dus ik had vanmorgen het idee dat ik nu echt wel over de ergste bijwerkingen heen was. Maar tegen de late ochtend werd ik weer misselijk en kreeg ik ook hartkloppingen. Dus maar weer even gaan liggen en toen ging het wel. Uiteindelijk mezelf bij elkaar geraapt want ik wou graag even gaan wandelen op de hei. Even er uit, dat zou me goed doen. Maar ik liep rond met een draaiend hoofdje. Nadat we even zijn gaan zitten om een kopje koffie te drinken zakte het weer, maar we besloten toch naar huis te gaan. Thuis aangekomen ben ik meteen op zoek gegaan naar de tondeuse. We zouden vanavond na het avond eten mijn haar er af halen. Maar ik besloot om het nu niet langer meer uit te stellen.

We hebben elkaar geknuffeld en zijn er voor gaan zitten. Het was vrij snel gebeurt. Marc zei tussendoor al een paar keer dat het hem eigenlijk best mee viel, dat ik er nog hartstikke goed uit zag. Oke, geen kapsel dat je 1e keuze bij de kapper zou zijn, maar volgens hem stond het met niet slecht. Nerveus keek ik om me heen en zag mn lange haren liggen. Het voelde zooooo dubbel. Mn traantjes rolde over mn gezicht want ik vond het toch echt wel zonde, maar aan de andere kant voelde ik me behoorlijk opgelucht. Nadat ik mn traantjes had afgeveegd zijn we samen naar de gang gegaan om in de spiegel te kijken. Bah! Nu zag ik er echt uit als een kanker patient maar aan de andere kant... inderdaad niet verkeerd... wel raar zo'n kaal wit hoofdje... maar gelukkig zie ik er nog altijd uit als een vrouwtje. Daarna heb ik me maar meteen gedouched, make up er ook maar af gespoeld.... En dan het genot van GEEN haren in je handen te hebbben, GEEN haren langs je lichaam, GEEN haren meer in het doucheputje. 

Ja, ik heb er goed aan gedaan. Ik voel me nu een stuk rustiger. En inderdaad niet meer misselijk. Toch de stress geweest... Ik ben blij dat het achter de rug is, en ik ben heel erg blij dat we er een moment van ons samen van hebben kunnen maken. Ook dit heeft ons weer sterker gemaakt.