Mijn Blog

17-10-2013 17:57

Afgelopen dinsdag mn 3e chemo gehad. Dit keer valt het me helaas wat zwaarder. Ik slaap redelijk doordat ik mn slaaptabletten netjes neem, maar ik ben als sinds dinsdag avond misselijk. En zin om te eten heb ik al helemaal niet meer. Vanmiddag maar even met het ziekenhuis gebeld. Harry aan de lijn gekregen en die heeft er voor gezorgd dat er een recept tegen de misselijkheid voor me klaar lag. Marco heeft dat voor me opgehaald en ik heb mn 1e tablet alweer achter de kiezen. 

Net avond eten gemaakt, roerbak mie met kip en veel verse groente. Maar wat is koken toch verschrikkelijk als je misselijk bent, het laat me denken aan toen ik net zwanger was. De geur van koffie bah, daar kon ik helemaal van over mn nek gaan! Gelukkig was het eten snel klaar en het smaakte Marco heel goed. Ik heb 6 hapjes gegeten, met tegen zin. Misschien maar eens wat kleinere porties eten en dan wat meer verspreid over de dag. Hopelijk werken de medicijnen snel en voel ik me straks alweer wat beter. Ik wil ook graag volgende week weer een paar uurtjes gaan werken. Al is het maar 1 dag een paar uurtjes. Ik wil ze gewoon weer even allemaal zien. Ik mis mijn "normale leventje". 

Ik heb gisteren ook de knoop doorgehakt m.b.t. mijn haren. Ze worden zo ontzettend dun. En ik vond ze nu zelfs in de koelkast en de diepvries! Gek wordt ik er van. Dus ik heb meteen de telefoon gepakt en een afspraak met Nathalie gemaakt (zij verzorgt mijn haarwerk). Dus maandag ochtend gaat Marco mij thuis mn haar afscheren en vervolgens ga ik met mn nieuwe haar naar Nathalie voor de laatste bewerking, hints en tips. Eindelijk geen stress meer van de haren die ik overal vind. Ik heb me ook een mooie sjaal gekocht en heb deze vandaag omgebonden en aan Marco laten zien. Hij vond het heel erg mooi. Ik zelf ook wel eigenlijk. Het zijn kleuren die echt bij me passen, diverse rood, bruin en zwart tinten en goud met zilver. Ik denk dat ik zelfs zo ermee op straat zou durven lopen. Dus kan ik afwisselen. We vinden het wel allebei spannend... het moment dat mn haar er af gaat. Best confronterend, maar ja, overal die haren vinden daar word ik helemaal gek van, en het wordt alleen maar erger. Dus dan maar het heft in eigen hand en er samen even doorheen gaan. Ik zal een paar foto's plaatsen in mn blog die ik zal schrijven als mn haar er af is. 

Zo, nu maar weer even op de bank liggen. Misselijkheid is helaas nog niet weg. Maar ja, heeft even zn tijd nodig. Dus nu een kopje Marocco thee met mint en kaneel, dat helpt ook wel een beetje.

Fijne avond lieve mensen x