Mijn Blog

02-10-2013 16:56

Afgelopen nacht was weer een hel! Veel wakker geweest, en de uurtjes wat ik heb geslapen heel naar gedroomd over mn moeder. Zelfs huilend wakker geworden. Maar gelukkig had ik goed naar mezelf geluisterd en had ik me een dagje vrij genomen. Dus kon ik vanmorgen rustig bijkomen. Toen ik Facebook opende las ik dat de moeder van mn tante overleden was. Ze had dezelfde ziekte als waar mijn mama aan overleden is, en dat voelde even heel naar. Alles waar ik met haar doorheen ben gegaan kwam weer even bij me naar boven. Bah, wat mis ik haar. Vooral nu. Er hoefde me vroeger maar iets dwars te zitten of ik belde haar en zij wist mij met alle liefde en positiviteit altijd weer op de been te houden. Soms wou ik dat ik de telefoon nog eens kon pakken om haar te bellen.... Maar het is beter dat ze dit allemaal niet hoeft mee te maken, gerrem dat had ze niet aangekund. Er is haar nu tenminste veel verdriet gespaard gebleven. En vanuit "de andere kant" kan ze me ook veel beter helpen dan toen met haar zieke lichaam. Ik hoor van heel veel mensen dat ze zo'n bewondering hebben voor mn positiviteit, dit heb ik allemaal aan haar te danken. Zij heeft me dit meegegeven in mn opvoeding. Door haar ben ik geworden wie ik ben. En ik weet zeker dat ze trots op me is.

En het positieve is dat als ik het wat moeilijker heb ik me juist extra goed ga verzorgen. Dus ik heb me vanmiddag lekker wat eitjes gekookt en heb hier samen met de verse tomaatjes, die ik van mijn collega heb gekregen, een heerlijke salade van gemaakt voor de lunch. Daarna ben ik begonnen met deze website. De proeftijd van mn oude website was verlopen en ik had geen zin om er dik voor te betalen dus zie hier het resultaat.

Ik wens jullie weer veel leesplezier en ik zou het leuk vinden als jullie iets zouden achterlaten in mn gastenboek.