Mijn Blog

24-09-2013 16:33

Zo, de 2e ronde chemo zit er ook weer op. Het ging snel deze keer. Nu maar 4,5 uur ipv de 7 uur die ik de vorige keer gezeten heb. Vandaag weer veel bekende medestrijders en hun partners gezien. Fijn om altijd even met hun te praten. Vandaag een gezellig gesprek gehad met Paul en zijn vrouw. Hij heeft ook Non-Hodgkin. Het is leuk om iedereen te leren kennen, en dat ze in het zelfde schuitje zitten. Paul heeft afgelopen week goed nieuws gehad. Na de 4 chemo bleek zijn kanker met 52% minder te zijn geworden. Ook bij de dame met borst kanker (weet even haar naam niet meer) bleek de chemo goed aan te slaan en waren er duidelijk verbeteringen te zien. Dat doet goed om te horen! Geeft mij ook kracht.

Tijdens de kuur geen hartkloppingen gehad zoals bij de eerste keer. Alles bleef netjes rustig. Behalve dat de lymfe in mn hals weer extreem begonnen te reageren door op te zwellen. Voelde opeens aan als een fikse keelontsteking en ik merkte dat ik wat meer mn best moest doen om te ademen. Maar ik wou dat het infuus bleef doorlopen dus heb gezegd dat de klachten goed te dragen waren (was ook zo). Nu wel veel meer moe als de vorige keer. De vorige keer had ik echt een energie boost. Maar nu ben ik echt moe. We zijn wel net nog een een ijsje gaan eten op het terras in Heerlerheide. Even nog genieten van het zonnetje :-) Maar nu weer thuis op de bank. Ik ga even een paar uurtjes mn oogjes sluiten. Even rusten op de bank.

Fijne dag nog allemaal. x