Mijn Blog

23-09-2013 10:33

Deze week is me enorm meegevallen. Heb erg goed geslapen en nauwelijks last van bijwerkingen gehad. Het enige wat nu speelt zijn mn haren. Iedere dag verlies ik er meer en meer. Overal in huis vind ik ze. Woensdag de afspraak voor mn haarwerk staan want als het in dit tempo door gaat heb ik over 2 weken echt geen haar meer op mn hoofdje. Gelukkig kan ik er goed over praten met Marco. Hij is echt mn steun en toe verlaat. Ik heb gemerkt dat we het allebei een plaats hebben gegeven en dat we er nu samen heel sterk in staan. Als ik hem nodig heb is hij er voor me. Hij is lief, zorgzaam en heeft een goed gevoel voor humor. Hij geeft mij kracht die ik nodig heb. 

Afgelopen vrijdag zijn we lekker bij vrienden op bezoek geweest. Het was erg gezellig en we hebben het best laat gemaakt. Daardoor zaterdag een beetje een brakke dag gehad. Maar goed dat had ik er graag voor over. Het is gewoon super fijn om onder de mensen te zijn en je weer mens te voelen. Daarom dat ik ook afgelopen week iedere dag een paar uur gewerkt heb. Dat doed me echt goed. Ik hoop dat ik me door de 2e kuur, die ik morgen heb, net zo goed heen sla als de 1e. Dus duimen allemaal ;-)